måndag 20 augusti 2012

Irritationsmoment

Vissa dagar ska allt spöka. Det hela började med bråk från Lightroom. Programmet hade fast bestämt sig att inte visa alla bilder jag importerat. Av de 1982 bilder som skulle sorteras var det bara 1450 som ville vara med. Jag fick spendera drygt tre timmar att på olika sätt lura programmet att det var nya filer och till slut gav det resultat.

När jag sedan skulle flytta bilderna till en annan hårddisk ville datorn inte göra något annat än just det. Drygt en timma fick jag vänta innan några andra processer ville fungera som vanligt.

Som om det inte vore nog, skärmen jag beställde för 1½ vecka sedan har fortfarande inte dykt upp. Jag blir så otålig när jag väl tagit ett beslut och beställt något. Jag har i alla fall lyckats lokalisera den och kommer få leka med skärmen i slutet av veckan.

Nu är jag i alla fall äntligen på gång igen med redigeringen.



Det har blivit mycket instagrambilder på sistone. Det är helt enkelt på att jag inte vill bjuda på för mycket innan redigeringen är helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar