torsdag 29 november 2012

Första gången ifrån henne

Sedan signhild kom för ett år sedan har mycket blivit annorlunda. det är så otroligt fantastiskt att man inte vill annat än att vara henne nära. Hon är ju ändå världens finaste barn.

Nu när jag är i Schweiz en vecka och jobbar blir jag alldeles sentimental. Trots att det bara gått två dagar så längtar jag som en tok. Under tiden så får jag nöjda mig med en massa bilder jag har på mobilen. Men det är ju inte samma sak.

Har du några tips?

Jag ber om ursäkt för att kvalitén på bilderna blir sådär när man skriver från mobilen.





1 kommentar:

  1. åh vilka underbara bilder du skapar. Är just nu au pair i USA och tar hand om en fem månaders flicka. Har på bara en månad blivit så fast vid henne så vet inte hur jag ska kunna åka härifrån sen. Så förstår att som pappa måste det vara ännu värre!

    SvaraRadera